Sun & moon kozmetika

Pleťový prášok KLEOPATRA a krémový dezodorant PANENSKÁ ČISTOTA


Ahojte pri ďalšom článku!

Začiatkom mesiaca mi prišiel balíček od šikovnej Janky, ktorú na Instagrame môžete nájsť ako @sunandmoonkozmetika. Janka je odborníčka na prírodnú kozmetiku a na jej profile nájdete rôzne produkty, ktoré vyrába z kvalitných zložiek. Veľmi sa mi páči, ako vo svojich stories na Instagrame ukazuje proces vzniku jednotlivých výrobkov a poviem vám, že je to radosť sledovať. Taktiež veľmi jasne popisuje zloženie na etiketách, vďaka čomu si môžete byť istí, že jej produkty sú čisto prírodné.

Ja som si v balíčku našla dva produkty – pleťový prášok KLEOPATRA a krémový dezodorant Panenská čistota, ktoré som približne mesiac testovala a práve o nich bude dnešný článok na blogu.


PLEŤOVÝ PRÁŠOK

Na začiatok by sa patrilo povedať, čo ten pleťový prášok vlastne je. Ja som si pomohla „definíciou“, ktorú som našla priamo na Jankinom profile. Jedná sa teda o zmes ílov, byliniek, kvetov a pod., ktoré sú namiešané vo vhodnom pomere tak, aby vhodne pôsobili na ten typ pleti, pre ktorý sú určené.

V ponuke sú tri druhy práškov:

LESNÁ VÍLA naplnená vitamínmi pre vyčistenie a nabudenie mastnej a problémovej pleti a pleti so sklonom k akné.

AKO RUŽA vhodná pre zrelú a problematickú pleť.

KLEOPATRA určená pre suchú a citlivú pleť, alebo na relax a odreagovanie, keďže veľmi jemne vonia po harmančeku.

Dôležité je, že môžete použiť aj iný prášok ako je váš typ pleti, pretože prášky sú vyvinuté tak, aby mali viacúčelové pôsobenie a využitie.

Teraz vám priblížim môj pleťový prášok s názvom KLEOPATRA:

Zloženie: kaolín, medový prášok, kvety jazmínu, kvety harmančeka, prášok z aloe vera, ovsený hodváb.


Pleťový prášok je unikátny v tom, že si z neho viete vyrobiť buď výživnú MASKU alebo jemný pleťový PEELING a doplniť tak rutinu, týkajúcu sa starostlivosti o pleť.

MASKA pomôže pleť vyčistiť a dodá potrebné živiny a vitamíny.

Ja osobne som si ju pripravila tak, že som prášok zmiešala s vodou, aby som čo najlepšie vedela popísať účinok samotnej masky, ale kľudne sa do prášku môže pridať napríklad jogurt (aj studený) pre upokojenie pleti, či pleťové sérum/ olej, ktorý radi používate. Maska na pleti nemá úplne zaschnúť.

Tip: Ak nechcete, aby maska rýchlo vyschla, môžete pridať med, ktorý má navyše protizápalové a hojivé účinky.

VÝSLEDOKPleť som mala po použití masky krásne vyčistenú bez akéhokoľvek podráždenia, viac vypnutú, úplne hebkú na dotyk a upokojenú vďaka kamilke a aloe, ktoré KLEOPATRA obsahuje. Veľmi sa z účinkov tejto masky teším.

PEELING:

Pravidelný peeling tváre pomáha v odstraňovaní odumretých buniek a podporuje tvorbu nových. Ja osobne si pleťový peeling doprajem 1x do týždňa. Pripravujem si ho zmiešaním 1/2 ČL prášku a olejového séra. Pleť si pred nanesením peelingu stále umyjem teplou vodou, aby sa tak trochu naparila a peeling mohol ľahšie preniknúť do hĺbky. Následne si pleť jemne krúživými pohybmi masírujem. 

VÝSLEDOK: Po opláchnutí som mala pleť krásne prekrvenú a jemnú na dotyk.

Tento prášok som si úplne zamilovala jednak vďaka univerzálnemu využitiu, ale aj pre účinky, ktoré pleti poskytuje.


KRÉMOVÝ DEZODORANT PANENSKÁ ČISTOTA

Zloženie: kokosový olej, bambucké maslo, sóda, škrob, kaolín, bentonit, zinok, včelí vosk, extrakt zo šalvie lekárskej, vôňa. 

Takýto krémový dezodorant som mala možnosť vyskúšať úplne po prvýkrát, aj keď počula som o ňom už dávnejšie. Popravde som najprv bola dosť skeptická, pretože som zvyknutá na klasické „drogerkové“ dezodoranty, no teraz ma mrzí, že som k tomuto prírodnému neprišla už skôr. Používam ho každý deň a som nadšená. V nasledujúcich riadkoch sa dozviete prečo.

 

Tento dezodorant má veľmi príjemnú – prirodzenú vôňu. Jeho hlavnou zložkou je šalvia lekárska, ktorá pomáha zmierniť nielen nadmerné potenie pri zvýšenej námahe, ale jej výťažok je veľmi účinný proti mikroorganizmom spôsobujúcich zápach.

Ja osobne nie som veľký športovec, no občas si nájdem čas na behanie, či posilku. Testovala som ho aj počas záťaže a bola som veľmi milo prekvapená, že aj počas športu, keď som sa zapotila, som necítila žiadny zápach. :-D

Možno niekoho odradí nanášanie, no nemusíte sa báť, je to pomerne jednoduché. Dezodorant je síce tuhý, no dosť krémový, aj preto sa mi ľahko aplikoval -> bruškami prstov som ho rozotrela a naniesla na pazuchu. Na oblečení nezanechával žiadne fľaky. A pre tých, ktorí sú verní klasike a majú radi pohodlie, nedávno som na Jankinom profile na Instagrame videla, že v ponuke má už aj praktickejšie tuhé dezodoranty, čo je super.  

Dezodorant je pre mňa fantastický aj v tom, že vôbec nedráždi pokožku, dokonca ani tesne po holení, čo u mňa často býval problém.

Ešte sa trošku vrátim k tomu, ako sa mi páči zloženie napísané priamo na obale. Keďže sú zložky čisto prírodné, je to super voľba aj čo sa týka zdravia. Ako medička by som vedela písať o škodlivosti práve tých „neprírodných“ dezodorantov na zdravie, hlavne ak obsahujú hliníkové soli a pod. To, čo aplikujeme na kožu, sa často spája so vznikom rôznych ochorení, najmä nádorových, môže spôsobiť až vznik neplodnosti atď... Takýto prírodný dezodorant neobsahuje škodlivé látky pre telo, ktoré by napr. upchali potné žľazy, či narušili hormonálnu rovnováhu, pretože funguje na inom – bezpečnejšom princípe. To len tak na okraj, samozrejme je to téma obšírna a dalo by sa o nej písať oveľa viac. To však nie je náplňou tohto blogu.

Ak by ste aj vy chceli vyskúšať krémový dezodorant, či skvelý pleťový prášok, resp. ďalšie zaujímavé výrobky, určite napíšte Janke na jej profil @sunandmoonkozmetika na Instagrame. Ona vám veľmi ochotne a rada pomôže s výberom vhodných produktov.

Na záver by som snáď už len chcela Janke veľmi pekne poďakovať za možnosť vyskúšať tieto jej vynikajúce produkty. S oboma som mala len tú najlepšiu skúsenosť. 

Link na môj IG profil nájdete tu: 

Majte pekný večer.

Mia :-) 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu