Konjac špongia

od @sunandmoonkozmetika

 

Ahojte pri ďalšom článku!


Tentokrát prinášam článok o konjac špongii. Je to tak super vec, že som jej musela venovať priestor aj tu na blogu.

Konjakovú špongiu registrujem už dlhšie, no po pár neúspešných pokusoch pri hľadaní tej pravej pre mňa som to vzdala. Buď bola tá špongia tvrdá a zbytočne dráždila moju pleť, alebo sa po pár použitiach začala droliť a pod.

Čo je to vlastne tá konjac špongia?

  • Je to prírodná čistiaca špongia ideálna na každodenné čistenie a revitalizáciu pleti.
  • Je 100% rastlinného pôvodu – vyrába sa z koreňa rastliny Konjac, ktorá je rozšírená najmä v Ázii a je bohatá na vitamíny, proteíny, lipidy, mastné kyseliny a prírodné minerály ako zinok, železo, meď a magnézium.
  • Je biologicky rozložiteľná (kompostovateľná) = šetrná k životnému prostrediu
  • vhodná pre všetky typy pleti
  • 100% vegan, bez GMO, netestovaná na zvieratách
  • je prirodzene hypoalergénna + vyrovnáva pH pleti
  • bez parfumov a parabénov
  • bez farbív, konzervantov a prídavných chemických látok


V ponuke je viacero druhov – okrem univerzálnej bielej špongie sú dostupné aj farebné – tie obsahujú ďalšie rastlinné výťažky. Môžete si vybrať buď podľa typu pleti alebo podľa problému, ktorý vašu pleť trápi. Ja konkrétne mám od leta problém s akné. Vybrala som si teda žltú konjac špongiu, ktorá obsahuje kurkumu a vďaka nej pôsobí protizápalovo, antioxidačne, antibakteriálne. Žltý konjac tiež zmierňuje drsnosť, opuch a podráždenie, redukuje tmavé miesta, fľaky a zjednocuje farebný tón pleti. Okrem toho aj rozjasňuje, čistí, zlepšuje vzhľad pleti, podporuje elasticitu pokožky a dodáva jej celkovo zdravý vzhľad.

 



Moja cesta ku konjac...

Hubku používam 3. mesiac každý jeden večer. Nechápem, ako som mohla čistiť pleť bez nej. Ja mám pleť suchú a od leta aj so sklonom k akné, preto som zmenila komplet rutinu a vedela som, že potrebujem niečo, čo mi upchaté póry vyčistí poriadne do hĺbky bez toho, aby mi to pleť podráždilo a vedela som, že len prsty stačiť nebudú :-D Vďaka recenzii na jednom IG profile, ktorý sledujem už dlhšiu dobu, som objavila práve túto konjac špongiu od @sunandmoonkozmetika. Keďže od Janky, ktorá stojí za týmto profilom mám doma aj 2 iné produkty, ktoré sa mi osvedčili, neváhala som a objednala som si u nej aj špongiu. Tá mi prišla krásne zabalená v ekologickom sáčku, v ktorom okrem špongie bol aj návod na použitie a všetky benefity tejto špongie napísané taktiež na recyklovanom papieri.

Aj keď táto špongia na prvý pohľad síce vyzerá tvrdo a drsne, jej mäkkosť a jemnosť po namočení v teplej vode vás rozhodne prekvapí – ja som teda prekvapená bola!

Ja osobne ju používam v kombinácii s čistiacim gélom Bioderma Sebium a úprimne ju odporúčam všetkým, ktorí ešte váhajú. Rozhodne to nebudú vyhodené peniaze.

Zároveň je pre mňa čistenie pleti s touto vecičkou neskutočný relax a nielenže mi spríjemňuje proces čistenia pleti, ale je aj skvelým pomocníkom, keďže mám pocit, že čistiaci gél sa s jej pomocou lepšie rozotrie po pleti a tak ju vyčistí. Pleť vôbec nedráždi, naopak je to príjemné masírovanie. Ja ju používam pri večernom čistení, pretože ráno nemám toľko času a je to skvelý pocit, keď si s ňou môžem po celom dni vyčistiť tvár. Pleť zostáva hebká na dotyk a zároveň veľmi dobre prekrvená.




Ako používať konjac?

Špongia je vo svojom prirodzenom stave tvrdá, pórovitá a teda takáto suchá sa nemá vôbec používať. Je potrebné namočiť ju na pár minút do nádobky s teplou/ vlažnou vodou, kedy hubka nasaje vodu, krásne zväčší svoj objem a bude príjemne mäkká a pružná – pripravená na použitie.

! Dôležité je JEMNE vytlačiť prebytočnú vodu, inak by ste ju mohli zničiť. Pleť sa dá čistiť buď s vodou, ja si však pridávam aj čistiaci gél alebo olej. Nasleduje jemné masírovanie tváre. Neodporúča sa používanie ílových prípravkov alebo gélov s peelingovými zrniečkami, tie by sa mohli zachytiť v póroch špongie. Po čistení pleti stačí hubku opláchnuť vodou a opäť jemne zbaviť prebytočnej vody – nežmýkať, aby ste zbytočne neskrátili jej životnosť.  Po použití ju stačí zavesiť a nechať vyschnúť. Špongia je odolná voči baktériám, a preto je jej používanie bezpečné – odporúča sa ale 1x do týždňa hubku preliať horúcou vodou. Pri každodennom používaní by hubka mala vydržať 2 – 3 mesiace, ak sa hubka začne mierne drobiť, je potrebné vymeniť ju a starú jednoducho skompostovať.

 


Dúfam, že vás moja skúsenosť s touto Konjac hubkou presvedčila a pokiaľ stále váhate, či si ju zaobstarať, môžete sa mrknúť na IG profil @sundandmoonkozmetika, kde má Janka aj videá o tom, ako sa správne starať o hubku a ochotne vám poradí aj pri výbere tej správnej hubky pre vás. Určite nebudete ľutovať.

 

Link na môj IG profil nájdete tu:

https://www.instagram.com/discover.beauty_w_mia/

 

Link na IG profil, kde nájdete nielen túto konjac špongiu, ale aj ďalšie super veci:

https://www.instagram.com/sunandmoonkozmetika/

 

Prajem krásny deň,

 

Mia :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu