Mystic and beauty produkty

Ahojte pri ďalšom príspevku!

Pripravila som si článok, v ktorom zhodnotím štyri produkty od značky Mystic and beauty, konkrétne tekutý matný rúž, trio – lícenka, bronzer a rozjasňovač, špirálu a kompaktný púder. Ja som tieto vecičky vyhrala v instagramovej súťaži asi pred mesiacom a odvtedy som ich poctivo testovala. 

 

Túto značku som síce registrovala už predtým, no zatiaľ som od nich nič neskúšala. Až doteraz ...

Poďme sa teda pozrieť na to, ako mi sadli tieto ich produkty.


KUBISS VOLUME EYES MASCARA

Ako prvé pochválim vrchnák – páči sa mi, že nie je objemný, ale na konci zúžený, takže sa s ním dobre pracuje. Čo sa týka samotnej maskary, kefka má malé štetinky, ktoré riasy dobre oddelia a nezlepujú. Je dostatočne čierna a vydrží celý deň úplne v poriadku, bez opadávania, či rozmazávania, nerobí šmuhy. Nemám rada, keď sa mi počas dňa maskara drolí a pod očami mám potom čierne „drobky“, ale to určite nie je prípad tejto. Špirála by mala byť objemná, no ja mám svoje riasy dosť dlhé a husté, takže u mňa ten efekt zahustenia nebol veľmi výrazný. Po otvorení bola maskara trochu suchšia ako som zvyknutá, takže dúfam, že nevyschne príliš rýchlo, lebo by to bola škoda. 

Celkovo som so špirálou spokojná a navyše teraz prebiehajú na www.mysticandbeauty.sk veľké zľavy, takže určite sa tam choďte pozrieť. 

Konkrétne táto špirála je tam zlacnená z 6,95€ na 2,78€, čo je paráda.


 

TEKUTÝ RÚŹ MATTE LIQUID

Je od značky Miss beauty a je to rúž, ktorý naozaj zaschne do matna a čo je super, vôbec nefľakatí. Rúž zasychá celkom rýchlo po nanesení, neotláča sa a absolútne nelepí. Je vodeodolný a dostupný v piatich odtieňoch, ja mám konkrétne odtieň Tulips Touch alebo číslo 765 a je to veľmi pekná farba. Na ďalšej fotke vidno swatche – nezaschnutý aj zaschnutý. Čo sa týka výdrže, testovala som ho párkrát a zakaždým vydržal 4 – 5 hodín, čo mne osobne na bežný deň postačuje. Ak by som potrebovala rúž na celý večer, volila by som iný. Podľa mňa je to tekutý rúž, ktorý má skvelý pomer cena/kvalita. 

Stojí 5,55€ a aktuálne vďaka spomínaným zľavám na stránke Mystic and beauty ho môžete mať za 2,78€.



MISS BEAUTY CONTOUR TRIO

Kompaktná paletka, ktorá obsahuje kontúrovací bronzový púder, lícenku a rozjasňovač.

Rozjasňovač je veľmi pekný, jemnunký a páči sa mi, že v ňom vôbec nie sú glitre, takže nezvýrazňuje textúru pleti a je úplne vhodný na každý deň.

Bronzer je fakt dobrý, vôbec nerobí fľaky – som s ním veľmi spokojná.

Čo sa týka lícenky, ja si zvyknem dávať najprv krémovú lícenku prstom na už nanesené púdrové produkty, pretože mi to príde také sviežejšie a púdrovú lícenku z tohto tria dávam cez krémovú, čím sa to celé trošku zafixuje a pri tomto postupe mám istotu, že lícenka bude celý deň vyzerať ako práve nanesená.

Ešte dodám, že všetky tri zložky tejto paletky sú dobre pigmentované a myslím si, že na to, aké je toto trio veľké, tak cena je tiež perfektná. 

Bežne ho kúpite ta 7,95€, no v aktuálnej zľave vás vyjde na 5,17€.



SMOOTH PRESSED POWDER

Tento jemný kompaktný púder od Miss beauty dokonale sedí mojej suchej pleti. Je hydratačný vďaka oleju, ktorý obsahuje, no zároveň dostatočne zmatňuje pleť. Krásne vonia, veľmi dobre fixuje makeup a čo je najviac super, má len ľahký farebný pigment, vďaka čomu nemení farbu makeupu, Používam ho pravidelne a vôbec mu nemám čo vytknúť. Je dostupný v štyroch odtieňoch, konkrétne môj je 2 Sweeth touch. 

Nájdete ho na stránke www.mysticandbeauty.sk za 4,35€ takže ak by ste ho chceli vyskúšať, určite sa oplatí.


Na záver už len dodám, že produkty tejto značky ma veľmi milo prekvapili a som úprimne rada, že som ich mala možnosť vyskúšať. 


Link na môj IG profil nájdete tu:

https://www.instagram.com/discover.beauty_w_mia/


Majte pekný večer. 

Mia :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu