Moje spotrebované produkty za mesiac Apríl

Ahojte pri ďalšom článku.
Tentokrát som sa rozhodla zhodnotiť produkty, ktoré som spotrebovala za mesiac apríl a podeliť sa s vami o to, ako mi vyhovovali, s čím som bola spokojná a čo mi naopak vadilo. Opäť sú to len moje subjektívne názory.

Prajem príjemné čítanie.


Nivea Soft krém

Super svieži a hydratačný krém, ktorý má vynikajúcu konzistenciu, vďaka ktorej sa nelepí a rýchlo sa vstrebáva. Vôňa bola veľmi príjemná a naozaj dlho som mala pocit sviežosti. Krém má univerzálne použitie, ja osobne som ho okrem tváre, krku a dekoltu aplikovala aj na ruky. Používala som ho denne ráno aj večer, stále na vyčistenú pleť. Navyše ma prekvapila aj výdrž krému, keďže 300 ml balenie mi vydržalo takmer 4 mesiace. Za mňa veľká spokojnosť s týmto produktom.

Krém som kupovala v drogérii Teta a 300 ml vyšlo do 5€.


Makeup Essence Stay all day 16h

Ide o stredne krycí makeup, ktorý pleť krásne zjednotí a efekt je dlhotrvajúci, čo mne veľmi vyhovovalo. Jediné, čo musím vytknúť je, že ja osobne som si nevedela vybrať správny odtieň, pretože aj keď je ich viacero, každý jeden na mne vyzeral oranžovo. Možno je to tým, že mám tón pleti, ktorému tento makeup nelahodí, no toto bola vec, kvôli ktorej mi nesadol a prestala som ho používať. Krytie aj výdrž hodnotím pozitívne. V pohode je aj cena a príjemná vôňa.

Tento makeup nájdete v stojanoch essence v každej drogérii. Ja som ho kupovala opäť v Teta a cena za 30 ml sa pohybuje okolo 4€.


Essence I LOVE EXTREME curl & volume mascara

Táto špirála od essence patrí medzi moje stálice. Používam ju hrozne dlho a mám ju asi najradšej zo všetkých doteraz vyskúšaných. Dodá mihalniciam super objem, dokonale ich zahustí a predĺži a je krásne čierna. Počas dňa mi neopadáva a výborne drží. Kefka je hustá, čo ja na špirálach veľmi preferujem. 

Cena je opäť veľmi prijateľná, okolo 3€.



Miss Sporty Studio Lash tekutá linka na oči

Táto linka je pre mňa osobne veľkým sklamaním, lebo nielen že sa s ňou nepracuje dobre, ale je minimálna aj jej výdrž. Aj keď sa snažím robiť linku jedným ťahom a neprechádzať viackrát po jednom mieste, s touto linkou mám ajtak na viečku akoby hrbolčeky a nie je to súvislá čiara. Taktiež farba nie je intenzívna čierna a počas dňa linka veľmi rýchlo zlezie z viečka dole. 

Ja osobne som linku kupovala v 101 drogérie a cena bola niečo cez 2€. V tomto prípade sa za málo peňazí nedá čakať veľa muziky. :-D 





Dermacol Touch & Cover illuminating concealer

Rozjasňujúci korektor v pere. Takto jednoducho by sa dal tento produkt popísať. Zakrýva nedokonalosti pleti, avšak nie tmavé kruhy pod očami ako mám napríklad ja. Keďže som chcela vedieť, či naozaj má niektorý z účinkov, ktoré uvádzajú v popise jeho výrobcovia, dala som ho vyskúšať sestre, lebo ona kruhy pod očami nemá a ona si ho nevedela vynachváliť. Tu sa krásne ukázalo to, ako každému z nás sadne niečo iné. 
Teda nejde o korektor s vysokým krytím, ale dotvára super finiš pre rozjasnenie tváre. Podľa slov sestry je aj hydratačný, nezalieza do vrások a je skôr vhodný pre niekoho, kto má suchšie okolie očí a teda nie tmavé a výrazné kruhy. 

Cena je okolo 10 - 11€.



Deodorant v tyčinke Rexona active protection fresh

K tomuto produktu napíšem asi len toľko, že vôňa bola veľmi príjemná a cítila som sa vďaka nej sviežo celý deň. Za mňa spokojnosť.

40 ml produktu stojí niečo málo cez 2€.



To by bolo z aprílových spotrebovancov všetko a ja sa na vás teším pri ďalšom blogu.

Ak máte nejaké skúsenosti, či už pozitívne alebo negatívne s týmito produktami, kľudne sa o ne môžete podeliť v komentároch buď tu na blogu, alebo aj na instagrame. 
Link na môj IG profil nájdete tu: https://www.instagram.com/discover.beauty_w_mia/

Mia :-)

#nivea #niveasoft #essence #essencemakeup #essencemascara #essenceiloveextreme #iloveextrememascara #stayalldaymakeup #longlastingmakeup #misssporty #misssportyeyeliner #liquideyeliner #dermacol #touchandcover #concealer #rexona #motionsense #activeprotection #antiperspirant #rexonaantiperspirant 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu